dimarts, 11 de setembre del 2007

La història

Un home dels que surt cada dia a treballar del mateix portal, amb una professió un pel més liberal que les comunes, això sí... Un home que viu en una de les ciutats més importants de l'Estat... poca cosa més puc dir d'ell, perque probablement el més emocionant és manenir-lo en "stand-by".

Estic escribint una historia sobre aquest home i el més interessant és que conec poquíssim la ciutat on he decidit que vivís, així que dues persones que he buscat a través d'internet (completament desconeguts) m'estan ajudant a donar-li un sentit al context d'aquest home abans no pugui viatjar cap allà i fer-me'n una idea millor. És molt molt emocionant.

Dels dos desconeguts, el que més m'està ajudant el vaig agregar al msn pel morro, perque vivia al mateix lloc i treballava del mateix que el meu protagonista. Ell, amb paciéncia però amb una espècie de reticéncia inicial típica del lloc on viu, va acceptar ajudar-me sobretot perque ell també escriu. Poc a poc se li van anar escapant els "jajaja" entre els textos, cosa que em tranquilitza.



L'altre, potser més obert, m'ha donat la idea més bona de carrer que he rebut fins ara. Vaig localitzant imatges i parades de metro properes entre el google i el que em diuen.


I la història pren forma d'il.lusió i creuo els dits perque sigui molt llarga, em permeti ser constant escribint per primer cop i m'agradi tant com ara.


Continuarà...

2 comentaris:

Sinuaini ha dit...

La història serà genial sigui com sigui, només perquè serà teva, i això és molt més del que molta gent pot dir. Endavant amb ella i mai et desanimis. I si vols saber més coses de carrer de la teva ciutat, crec que conec algú que et podria ajudar molt ;-)

annna ha dit...

Moltes gràcies wapa! Passa-li el meu mail al Jose, ok? mua!