dimecres, 1 de juny del 2011

Spam a lot

Si no fòs per l'spam ja no recordaria un dels primers blocs que vaig tenir. Però de tant en tant m'arriba al correu un comentari amb nom ricachón (wow gold) o similar i en entrar al servidor per esborrar-lo, em regala uns minuts de remember when i em recorda que per obra i gràcia de bloc.cat, existeixen unes golfes intactes del meu pensament a la Xarxa.

L'spam té una selecció suposo que aleatòria dels posts on assentar-se, per tant no acostuma a atinar la capsa que vull retirar de les golfes, però abans d'ahir la va clavar amb el post Nostàlgies

No és que tingui un altre germà que marxa, és que per fí la que marxa sóc jo.
És un moment preciosament extrany. Vida en estat pur. Consciència absoluta del canvi mentre passa davant meu.



I pels que m'hagueu anat llegint: la malaltia que inundava la familia ens ha donat una treva, per tant, l'alleugeriment és immens.

En fi... com que aquest espai sempre el vaig anomenar casa meva i deia veïns als que em solien comentar... deu ser que tanta cosa no canvia ;)


2 comentaris:

Dani ha dit...

uo! in de pen den ci a !

annna ha dit...

Uooo!! Estaràs convidat, eh!