dilluns, 11 de maig del 2009

Manifestació

No em dóna la gana... No vull aguantar durant més temps les creences negatives que viuen al meu cap sobre mi... Tots en tenim, i són les ombres que de tant en tant ens fan sentir malament o ens fan evitar un esforç o un llarg etcétera. Però el que encara em fot més és que hi hagi qui alimenta el malestar amb comentaris fora de lloc, rialletes que no toquen, afirmacions "de savi" sobre coses de les que no en té ni idea...
Estic cansadeta ja d'haver de pressuposar sempre allò de "no ho fan amb mala intenció" o d'haver de sentir allò altre de "ai, tens la pell molt fina, eh".

No em sembla que cap bona intenció del món pugui justificar que una es vagi agobiant pel camí, i si tant bona és la intenció, doncs a demanar disculpes quan toca... però no, ningú creu que s'hagi de privar de dir el que pensa a la brava!!?

Em cansa que la gent tingui tant poca vista pels demés i tanta per sí mateixos.

L'únic antídot és manifestar, en el moment en que t'ho diuen, que t'has sentit malament. Però això és el que no faig... i d'això últim encara n'estic més cansada.

6 comentaris:

síl ha dit...

Ai, Anna! aquest és el mal... que només pensem en nosaltres... i si t'enfades per algo que realment està malament, et diuen susceptible o "gruñona"...
De totes maneres, com igual ho pensaran, lo millor per la teva salut és dir les coses... Jo encara no n'he après però ho intento...

Petons! I, sobretot, passa dels altres!

annna ha dit...

Gràcies Lluneta ;)

Anònim ha dit...

STOP!

annna ha dit...

Per més anònima que signis, jo sé qui ets jajajaj Merci!

Anònim ha dit...

Aquí STOP, actualitza!!

annna ha dit...

Ja hi penso, ja, però...