dijous, 8 de maig del 2008

Indecisions i corbes

Un trajecte de bus; un altre, vaja. I de cop la certesa que s'ha desbordat allò que creia que controlava. Un bri d'ansietat treu el cap per les meves finestres.

Intento redreçar el pensament però és difícil quan sembla que totes les cançons que escull l'mp3 es posin d'acord per recordar-me el que vull oblidar.

Arriba un moment de descontrol en que ni tansols sé si vull oblidar-ho: les petites obsessions són així.
Suposo que tots tenim pensaments que, tot i que reconeixem com a nocius, no volem del tot que desapareguin. I a partir d'aquí només hi ha dues teories:

1 - La positiva: Potser no són tan nocius, potser el que passa és que els hem de resseguir fins a convertir-los en acció i tirar-nos a la piscina.

2- L'altra (ajajja): Potser no cal ser tan somiatruites, i senzillament cal buscar una altra cosa en la que invertir el pensament. Probablement qualsevol pensament circular ens acaba resultant perjudicial.

Sigui com sigui, em començo a marejar al bus, decideixo deixar de mastegar compulsivament el xiclet -al ritme obsessiu dels pensaments-, tancar els ulls i deixar que la poca calma que em queda m'ajudi a cuidar de mi mateixa i del nus a l'estòmag que se m'ha fet.

Em passo de parada, trec el "shuffle" de l'mp3; ara decideixo jo el que sóna, però tornen els versos traidors i se m'emporten. No haurien de ser ells...

4 comentaris:

issis ha dit...

entiendo lo del mp3. finalmente somos nosotros los que decidimos que shufflear.

Oye me parece muy fuerte que la conozcas!!! Siempre me he preguntado si nos habíamos cruzado alguna vez por St. J. D. pues yo viví casi 4 años allí...

y si la conoces a ella, puede que me hayas visto, yo era un loco que corría desde el cole alemán en su pausa de 15 minutos, 4 montaña arriba y abajo, 7 cerca del insti y vuelta a correr montaña arriba y abajo en los otros 4.

annna ha dit...

jajajaj Issis! Tremendos momentos estamos pasando! No es que "la conozca" es que iba a mi clase. Aunbque la recuerdo muy tímida y no se relacionaba demasiado, llegó nueva y se juntó mucho con una chica que se llama Meri. Bajaban siempre por la misma calle que yo, del cole a las ramblas. Recuerdo que cuando Meri no estaba, tu chica se iba sola, y a paso más rápido.
NI idea de quien puedes ser Issis, aunque si bajabas al insti, te tengo que haber visto unas 500mil veces. Lo pensaré, pq me suena haverla visto con un chico jajaja

issis ha dit...

el mundo es un pañuelicooo!
si el chico era alto y delgado sé quien puede ser... y si era chinito era mi primo, bueno mi cuñado ufff que lío jajajja!
se juntaba mucho con una chica llamada Diana...¿sabes de ella?

annna ha dit...

La Diana dice... claro que sé de ella!! No la vemos tanto pq ahora vive con el hermano de mi ex en Barcelona, pero se viene de fiesta a menudo con mis amigos y conmigo, claro! jajajjaja