diumenge, 17 de febrer del 2008

Timetable

Hi ha eleccions a mig món mentre jo no sé que escollir en les meves insignificants històries qüotidianes.
Arrossego batalles de joguina a diari i celebro victòries de paper, com tu.

Ens toca cada dia escollir el que volem pels moments més ínfims i mirar com controlar la nostra aportació a la col.lectivitat.
Tal i com passa a les eleccions, no sempre recordem que es tracta d'una feina diaria, i anem postposant decisions fins que no hi ha més remei que posar-se a treballar per elles a correcuita.

Demà torna a començar l'horari complert al que m'acostumo de tant en tant: feina, classe, gimnàs. I entre les línies divisòries tots els plansB que em ronden per la mollera.
Com passa amb els polítics, no sempre compleixo el que m'he promés, però hi poso passió en explicar-ho. A petita escala i si no implica trair-se a un mateix, no té massa efectes secundaris. Però sempre, sempre, cal buscar el "poder", en el sentit de "poder fer". Passar de la lletra petita a la gran acció.