diumenge, 31 de desembre del 2006

Dosmil7

Com cada any, em costa molt fer un repàs del que ha suposat l'any anterior.
El 2006 va començar amb una festa de cap d'any estranya com mai i en la que vaig acabar malaltíssima (també com mai).
Ha estat l'any en que m'he plantejat més cops seguits deixar la carrera, però finalment he decidit que no puc decidir-me i que, "ante la duda", cal continuar.
En l'any que deixem enrera he hagut de dir adéu a dos familiars molt estimats.
He aconseguit gairebé totalment l'históric repte d'aprimar-me, que tants maldecaps em donava desde molts anys anteriors.
M'he apassionat i he acabat mig aborrint una feina de les millors que he tingut.
He redescobert la sensació d'anar a tot arreu amb una llibreta on escriure quan em dóna el punt sentint-me cada cop una miqueta menys observada.
Ha passat un altre any esperant en va que un desconegut deixi de ser-ho.
En fi... tinc el cap massa espés...
Diuen que el 7 dóna bona sort... Sigui com sigui, una abraçada a tothom i que l'any ens porti almenys la mitat del que somiem.
No deixeu de visitar un regal que ens hem fet la meva amiga Àngels i jo l'últim dia de l'any: un blog comú.
Us deixo un detall que us demana que estigueu preparats, és del millor concert de la meva vida.


6 comentaris:

Albert ha dit...

Vagi bé aquest 2007. Petó.

LlunA ha dit...

Nuska!! Molt bon any per a tu!!!
petons de 2007 ;)

Anònim ha dit...

molt bon any per tu també!!

Anònim ha dit...

Mooolt bon any Annna, que la mudança blocaire et permeti escriure sense sobresalts i a nosaltres ens permeti llegir-te ben sovint.

Una abraçada!

Anònim ha dit...

+Ai, m'havia oblidat de posar el nom, digue'm precipitat

Àngels ha dit...

A veure si aquest any aconsegueixes tot el que vols. Cal sort i una bona dosi d'optimisme! Ara em poso amb el nou blog!

Bon any susceptible!